Český atletický svaz Miloš Padevět Služby mobilního maséra www.mobilni-masaze.wz.cz Adidas FZŠ Mezi Školami
TRÉNINKOVÉ PLÁNY NA PRÁZDNINY!

Žactvo - červenec

Po R,R,ABC, 5x50m rovinky, starty z poloh-10x20m, 2x50m z VS, 60, 100, 150, 150, 100, 60, výklus
Út Lehký běh v terénu-30 min
St R,R,ABC, 5x50m rovinky, odrazy-8x20 střídavě, 2x3x10 po jedné noze, 3x10 žabáky, 3x10 metkalfy, výpadová chůze-3x20, kotníky-200x, vyběhání-3x60, 3x150, 3x60, posilování-6x20 břicho, 6x20 záda, výklus
Čt R,R,ABC, 5x50m rovinky, kopce-5x60m, p 5´, 5x60m, odrazy-5x10 do kopce, žabáky do kopce-3x10, kotníky ve svahu-5x20, vyběhání-5x50m, výklus nebo plavání
Pa R,R,ABC, 5x50m rovinky, stříšky-2x5x10, medíky-odhody (2 série po 10 odhodech), vyběhání-5x60m, výklus
So Klus-30 min nebo volno
Ne Volno


Dorost, Junioři, Juniorky, Muži, Ženy - červenec

Po R,R,ABC, 5x50m rovinky, starty z poloh-10x20m, 1x40m z VS, 2x60m rozloženě (á 20m), 1x60m z VS, 1x 150m, 1x200m, 1x300m, výklus
Út R,R,ABC, 5x50m rovinky, TV- 1. a 2.týden- 5x500m (60-65% úsilí), i 4´, další týdny- 8x300m (60-65% úsilí), i 2-3´, posilování-6x20 břicho, 6x20 záda, výklus
St R,R,ABC, 5x50m rovinky, odrazy-střídavě 6x20, rytmy-6x20, po jedné noze- 2x5x10, žabáky 4x10, metkalfy-4x10, kotníky-200x různě, vyběhání-5x100m, posilování-6x20 břicho, 6x20 záda, výklus
Čt R,R,ABC, 5x50m rovinky, kopce-2x100m, p 5´, 3x80m, p 5´, 5x60m, odrazy do svahu 5x20, kotníky-5x20, vyběhání 5x50m, výklus
Pa R,R,ABC, 5x50m rovinky, stříšky-2x5x10, medíky-odhody (2 série po 10 odhodech), TV II -3x6x150m (75-80% úsilí), i 2´ + 4-6´, výklus
So OV-souvislý běh v terénu-45´
Ne Volno

<< Zpět